فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی

ساخت وبلاگ

لوله سیلندری چگونه تولید می شوند و چه کاربردی دارند؟

لوله‌های فولادی لوله‌های استوانه‌ای هستند که از فولاد ساخته شده‌اند و در ساخت و زیرساخت‌ها کاربردهای زیادی دارند. لوله سیلندری پر استفاده ترین محصول ساخته شده توسط صنعت فولاد هستند. کاربرد اصلی لوله در حمل و نقل مایع یا گاز زیرزمینی از جمله نفت، گاز و آب است. با این حال، لوله‌های با اندازه‌های مختلف در طول ساخت و ساز استفاده می‌شوند. یک نمونه معمول تولید خانگی، لوله سیلندری باریکی است که سیستم خنک کننده یخچال را اجرا می کند. در ساخت و ساز از لوله برای گرمایش و لوله کشی استفاده می شود. سازه ها را می توان با استفاده از لوله های فولادی با اندازه های مختلف، مانند نرده ها، قفسه های دوچرخه و... ساخت می شوند.     انواع لوله سیلندری + قیمت بروز

 

لوله فولادی چگونه ساخته می شود؟

از ذوب مواد خام گرفته تا قالب گیری یا جوشکاری، این مصالح ساختمانی در همه جا از طریق دو فرآیند اصلی ایجاد می شود: فولاد خام را به شکل قابل استفاده تری تبدیل کنید هر دو فرآیند باید با ساخت فولاد با کیفیت خوب شروع شوند. فولاد خام توسط کارخانه های ریخته گری از طریق فرآیند ذوب مواد خام در یک کوره تولید می شود. برای درست کردن ترکیب، ممکن است عناصری به فلز مذاب اضافه شده و ناخالصی ها حذف شوند. فولاد مذاب به دست آمده در قالب ریخته می شود تا شمش درست شود یا به دستگاه ریخته گری پیوسته برای ساخت اسلب، بیلت و شکوفه منتقل می شود. لوله از دو مورد از این محصولات ساخته می شود: اسلب یا بیلت.

لوله سیلندری لوله های بدون درز

بیلت های فولادی قطعات مربعی بلند فولادی هستند که مستقیماً از یک ماشین ریخته گری پیوسته یا به عنوان محصول ثانویه ساخته شده از شمش های ریخته گری نورد شده و کشیده تولید می شوند. از این بیلت ها می توان برای ساخت لوله های بدون درز استفاده کرد که در برخی کاربردها به دلیل نداشتن خط جوش ایمن تر است. شمش فولادی جامد باید در دماهای بسیار شدید گرم شود و به رنگ سفید داغ شود اما ذوب نشود. ماشین‌ها آن‌ها را می‌غلطند تا به شکل جامد استوانه‌ای درآیند. در حالی که هنوز گرم است، از سوراخ کننده گلوله ای شکل استفاده می شود تا مرکز توخالی را با توجه به ابعاد آن منظم کند. یک سری عملیات آسیاب برای انطباق لوله با مشخصات مورد نیاز انجام می شود

مراحل پایانی لوله سیلندری

لوله سیلندری ممکن است به عنوان مرحله نهایی فرآیند قبل از اتصال به اتصالات در انتها، از طریق دستگاه صاف کننده قرار داده شوند. لوله‌های حفره‌ای کوچک معمولاً با اتصالات رزوه‌ای نصب می‌شوند، اما لوله‌های حفره بزرگ‌تر معمولاً با فلنج‌هایی نصب می‌شوند که روی انتهای لوله جوش داده می‌شوند. ماشین‌های اندازه‌گیری ابعاد لوله تمام‌شده را بررسی می‌کنند و جزئیات را در کنار لوله برای اهداف کنترل کیفیت مهر می‌کنند.

کنترل کیفیت لوله سیلندری

مراحل کنترل کیفیت شامل بررسی عیوب لوله با استفاده از دستگاه های اشعه ایکس - به ویژه در امتداد محل جوش است. روش دیگر این است که لوله را با پر کردن آن با آب آزمایش فشار دهید، سپس آن را برای مدت زمان مشخصی تحت فشار نگه دارید تا هرگونه نقصی که ممکن است باعث خرابی فاجعه‌آمیز شود قبل از استفاده از آن آشکار شود.

استفاده سازه ای

کاربردهای سازه ای رایج ساختمان و ساخت و ساز است. در این صنایع، مصالح ساختمانی را معمولاً لوله های فولادی به کار میروند

جوشکار روی لوله فولادی

لوله های فولادی که به عنوان لوله های فولادی نیز شناخته می شوند، استحکام بیشتری را به فونداسیون ها می دهند و به طور گسترده در پروژه های ساختمانی استفاده می شوند.

استفاده در تولید

ریل محافظ با استفاده از لوله فولادی از لوله های فولادی برای ساخت ریل های محافظ برای محافظت از دوچرخه سواران و عابران پیاده استفاده می شود.

نرده های  استیل محافظ

ریل‌های محافظ نیز از لوله‌های فولادی ساخته شده‌اند که ویژگی ایمنی زیبایی را برای پله‌ها و بالکن‌ها ایجاد می‌کنند. ستون‌های لوله فولادی در اندازه‌های مختلف ردیف شده‌اند ستون‌های لوله فولادی از عابران پیاده و زیرساخت‌ها در برابر برخورد وسایل نقلیه محافظت می‌کنند.ستون های امنیتی برای محاصره یک منطقه از ترافیک وسایل نقلیه برای محافظت از افراد، ساختمان ها یا زیرساخت ها استفاده می شوند.

استفاده از لوله سیلندری در حمل و نقل

رایج ترین استفاده از لوله های فولادی برای حمل و نقل محصولات است زیرا از لوله سیلندری برای نصب طولانی مدت مناسب است. به دلیل سختی و مقاومت در برابر شکست، می توان آن را در زیر زمین دفن کرد. کاربردهای فشار کم نیازی به استحکام بالای لوله ها ندارند زیرا در معرض تنش های قابل توجهی قرار نمی گیرند. ضخامت دیواره باریک باعث تولید ارزان تر می شود. کاربردهای تخصصی تر - مانند لوله های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز - به مشخصات دقیق تری نیاز دارند. ماهیت خطرناک محصول در حال حمل و نقل و احتمال افزایش فشار روی خط، مستلزم استحکام بالا و در نتیجه ضخامت دیواره بالاتر است. این به طور کلی هزینه های بالاتری را به همراه دارد. کنترل کیفیت برای این برنامه ها حیاتی است.

 

 

فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی...
ما را در سایت فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی دنبال می کنید

برچسب : لوله سیلندری,لوله سیلندری اصفهان,لوله سیلندری h9,لوله سیلندری پارس امیر,لوله سیلندری هیدرولیک,لوله سیلندری سنگ خورده,لوله سیلندری h8,لوله سیلندری سهند,لوله سیلندری استیل,لوله سیلندری پنوماتیک, نویسنده : doctorfolad بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 14:15

چرا باید از لوله سیلندری استفاده کنیم ؟

1- لوله استوانه ای برای انتقال روغن مایع بسیار کارآمد است. اگر روغن هیدرولیک از طریق یک لوله استوانه ای جریان یابد، نیروی فشار به طور مساوی در کل محیط لوله توزیع می شود.
2- لوله های استوانه ای برای حداکثر سطح مقطع نیاز به حداقل مواد دارند. یک لوله سیلندری دارای حداقل سطحی است که در معرض روغن هیدرولیک قرار می گیرد، بنابراین فشار کمتری روی روغن وارد می شود و در نتیجه وزن را کاهش می دهد.
3- دیواره لوله حداقل اصطکاک و عوامل دیگر را کاهش می دهد.از آنجایی که رایزرهای مربعی در گوشه ها دارای درز هستند، رسوبات و مواد معدنی در این فضا تشکیل می شود. با گذشت زمان این امر منجر به مشکلات خوردگی، کاهش راندمان لوله و گرفتگی می شود.
4- لوله های گرد استوانه ای در مقایسه با لوله های مربعی راحت تر خم می شوند.

سایز و کاربردهای انواع لوله های سیلندری

قطر خارجی لوله استوانه ای پرکاربرد 60-230 میلی متر و قطر داخلی لوله استوانه ای 50-200 میلی متر است.تفاوت بین قطر بیرونی و داخلی نشان دهنده ضخامت لوله سیلندری است و هر چه لوله ضخیم تر باشد، تحمل فشار لوله بالاتر است. همچنین لوله های استوانه ای به صورت شاخه ای از 6تا 8 متر ساخته می شوند و قابل برش هستند. لوله‌های استوانه‌ای در ساخت جک‌های هیدرولیک جرثقیل، ابزارآلات راهسازی و ساختمانی، ماشین‌آلات کشاورزی، جک‌های پرس و کاربردهای مشابه استفاده می‌شوند.

 

 

 

فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی...
ما را در سایت فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی دنبال می کنید

برچسب : لوله سیلندری,لوله سیلندری اصفهان,لوله سیلندری h9,لوله سیلندری پارس امیر,لوله سیلندری سنگ خورده,لوله سیلندری h8,لوله سیلندری هیدرولیک,لوله سیلندری سهند,لوله سیلندری پنوماتیک,لوله سیلندری استیل, نویسنده : doctorfolad بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:05

خرید آنلاین لوله مانیسمان با کیفیت

قیمت و مشخصات لوله مانیسمان

لوله مانیسمان

در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده و جایگزین لوله های بسیاری در صنایع مختلف شده است. قیمت این لوله نیز مانند سایر لوله ها در یک سال اخیر دارای نوسان و تغییرات زیادی بوده است. این لوله در ایران تنها با نام مانیسمان شناخته می شود که به نام سازنده آن مانیسمان نامگذاری شده است.

کاربرد لوله های مانیسمان

کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که معروف ترین آنها ساخت خط لوله می باشد. یکنواختی لوله مانیسمان باعث شده است که این نوع لوله در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد بیشتری داشته باشد زیرا فشار و دمای را تحمل می کند و در برابر اسیدها و مواد سمی مقاومت بیشتری دارد.

لوله مانیسمان دارای بدنه بدون درز، بدون جوش و یک دست است که آن را نسبت به انواع دیگر لوله ها قوی تر می کند. لوله مانیسمن فرآیند ساخت خاصی دارد و نسبت به انواع دیگر لوله ها گرانتر است. در این فرآیند شمش های استوانه ای از فولاد
با سوراخکاری ساخته می شود. استاندارد ساخت و آزمایش لوله مانیسمان استانداردهای API 5L یا IPSm-pi-190 یا ASTM A106 و ASTM A53 است. برای ساخت لوله مانیسمان ابتدا شمش های فولادی را به ابعاد مختلف برش می دهند و سپس با پانچ سوراخ می کنند.فولاد گرم شده توسط دستگاه کشش نورد می شود. یک پرتابه به طول 12 متر با باتوم فولادی پرسرعت شلیک می شود. اگر لوله در این مرحله دارای خمیدگی باشد صاف و تراز می شود و لوله داخل لوله از آن جدا می شود. در این مرحله لوله بسته به اندازه و نیاز تا 24 کشیده شده و سپس خنک می شود. و سپس به اندازه دلخواه که معمولاً شش متر است برش داده می شود.

خرید آنلاین لوله مانیسمان

خرید لوله مانیسمان تهران ، هنگام خرید لوله مانیسمان به مشخصات فنی لوله مانیسمان از جمله طول، قطر و سایز توجه کنید. لوله های مانیسمان در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم هستند و نسبت به بسیاری از لوله های دیگر فشار و ضربه بیشتری را تحمل می کنند. به همین دلیل، این لوله در بسیاری از کاربردهای صنعتی و شهری استفاده می شود. این لوله در سایزهای 1/2 اینچ تا 36 در کارخانه تولید می شود، این لوله ها دارای اتصالات لوله مانیسمان مخصوص بوده و با جوش دادن کناره های زانویی به لوله متصل می شوند.

قیمت و مشخصات لوله مانیسمان برای خرید لوله مانیسمان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

02166672577 – 02166672677

 

قیمت آنلاین لوله مانیسمان

قیمت و مشخصات لوله مانیسمان ، هنگام محاسبه قیمت لوله مانیسمان ، مانند سایر لوله ها، ابعاد، اندازه، کیفیت و سازنده لوله و کشور سازنده روی قیمت تاثیر می گذارد. کشورهایی مانند چین، هند، ایران و آلمان این لوله را تولید می کنند. با توجه به تغییرات دلار و ارز، قیمت لوله مدام در حال تغییر است. این لوله ها به دو دسته بدون درز و جوشی تقسیم می شوند. مانیسمان نوعی لوله بدون درز است.دلیل عدم وجود درز روی این لوله به دلیل ماهیت فرآیند ساخت این لوله با استفاده از ماشین آلات مخصوصی است که بدون جوش هستند و در هر اندازه و ابعادی قابل ساخت هستند.

 

 

فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی...
ما را در سایت فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی دنبال می کنید

برچسب : لوله مانیسمان,لوله مانیسمان چیست,لوله مانیسمان رده 40,لوله مانیسمان رده 80,لوله مانیسمان قیمت,لوله مانیسمان تهران,لوله مانیسمان کاوه ایرانیان,لوله مانیسمان رده 40 چیست,لوله مانیسمان رده ۲۰,لوله مانیسمان گوشتدار, نویسنده : doctorfolad بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 22:19

 
شیرآلات صنعتی

 

شیرآلات صنعتی برای مقاصد مختلف استفاده می شود، به عنوان مثال برای کنترل و توقف جریان در صنعت و انتخاب صحیح شیر بستگی به کارایی یک فرآیند و سیستم انتقال سیال دارد.

شیرآلات صنعتی چیست؟

 

شیرهای صنعتی نقش مهمی در صنعت دارند و کاربردهایی مانند روشن، خاموش و کنترل جریان سیستم های تهویه و سیستم های انتقال سیال دارند. شیرهای
برای بهینه‌سازی شرایط عملیاتی خط انتقال استفاده می‌شوند و می‌توانند در بخش‌های بالادستی، میانی و پایین‌دستی نصب شوند.

 

دریچه های صنعتی دستگاه های مکانیکی هستند که برای تنظیم جریان مایع یا گاز در یک سیستم، راه های عبور را باز، بسته یا تا حدی مسدود می کنند.
صنعت نفت و گاز زیرمجموعه ای از خطوط انتقال محسوب می شود و بسته به فشار، دما و شرایط عملکرد آن صنعت از شیرهای مختلفی استفاده می شود. نوع سیال
عامل مهمی در انتخاب سوپاپ، جنس بدنه، مواد دیسک و نوع محرک است.

 

انواع شیرآلات صنعتی و کاربرد آنها

 

عملگر شیرآلات (actuator)

 

محرک شیر بسته به کاربرد دستی یا غیر دستی است. محرک های دستی به شکل چرخ دنده یا اهرم هستند که با چرخاندن دریچه در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت، شیر را باز یا بسته می کنند.
در برخی از کاربردها امکان کنترل دستی شیرها وجود ندارد و بر روی آنها یک محرک نصب می شود، از جمله:

  • دریچه های بزرگ که تحت فشار هیدرواستاتیک بالا هستند
  • شیر کنترل از راه دور
  • اگر زمان باز، بسته شدن و کنترل شیرها بیش از حد طولانی باشد.

 

انواع محرک شیر آلات صنعتی

 

محرک الکتریکی: با تنظیم برق و تنظیم سوپاپ ها باز و بسته می شود.

محرک پنوماتیک گشتاور لازم را برای تنظیم موقعیت های مختلف دریچه ها با استفاده از نیروی هوای فشرده فراهم می کند. محرک های هیدرولیک
محرک های هیدرولیک از نیروی نفت خام برای تولید نیروی لازم برای تنظیم حالت های شیرها استفاده می کنند. محرک برقی
نوعی محرک الکتریکی.

 

 

دریچه های شیرآلات صنعتی بر اساس کاربرد:

شیرآلات کشوییجریان روشن و خاموش. شیرهای درایور
شیرآلات پروانه ای: کنترل جریان سیال استفاده می شود.
شیرآلات یکطرفه: برای کنترل جهت جریان.
شیرآلات فشار شکن: برای کنترل فشار جریان فیلتر
صافی: برای تمیز کردن مسیر جریان استفاده می شود.

 

نحوه اتصال شیرهای چدنی فلنجی است و هر شیر چدنی به دو فلنج نیاز دارد و همچنین نحوه اتصال شیرآلات برنجی به صورت آجدار است.

انواع شیرآلات صنعتی و کاربرد آنها

محصولات شیرآلات صنعتی

 

شیرآلات صنعتی مبتنی بر خدمات

 

شیرهای قطع و وصل On / Off

اکثر شیرها در صنایع مختلف برای باز یا بسته کردن مسیر سیال و باز گذاشتن مسیر کاملاً باز یا بسته استفاده می شوند.
نوع کانال جریان معمولا مستقیم هستند و مقاومت کمتری در برابر عبور جریان دارند.
با توجه به ساختار داخلی و ماهیت اجزای آب بندی، این شیرها را نباید در حالت نیمه باز قرار داد زیرا این امر به شیر و سایر کاربردهای آب بندی شیر آسیب جدی وارد می کند

 

و عمر شیر را تا حد زیادی کاهش می دهد حوادث اضطراری و غیر منتظره ای توقف جریان ایجاب می کند، شیر مورد نظر کار خود را به درستی انجام نمی دهد و باعث بروز حوادث ناگوار و گاه غیرقابل جبرانی می شود.

برند شیرآلات چدنی

 

 

  • شیرآلات چدنی میراب
  • شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا
  • شیرآلات چدنی فاراب
  • شیرآلات چدنی سام
  • شیرآلات چدنی زتکاما
  • شیرآلات چدنی اکون

برند شیرآلات برنجی

 

  • شیرآلات برنجی کیز ایران
  • شیرآلات برنجی سیم ایتالیا
  • شیرآلات برنجی کیتز
  • شیرآلات برنجی سام
  • شیرآلات برنجی امین
  • شیرآلات برنجی سامین
  • شیرآلات برنجی شیلان

 

در صورتی که برند شیرآلات صنعتی مورد نیاز شما در لیست برندهای فوق قرار نگرفته می توانید با واحد فروش دکتر فولاد به شماره 02166672577 تماس حاصل فرمایید.

 

فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی...
ما را در سایت فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت | لوله مانیسمان | ورق الیاژی دنبال می کنید

برچسب : شیرآلات صنعتی , خرید شیرآلات صنعتی, شیرآلات صنعتی تهران , شیرآلات صنعتی با کیفیت , ورق الیاژی , لوله سیلندری, نویسنده : doctorfolad بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 15:23